Białostocka 11A, 08-200 Łosice

Katarzyna Stawiarska

O Katarzynie

Psycholog, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej I i II stopnia, terapeuta treningu słuchowego metodą prof. A.A. Tomatisa, specjalistka Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dzieci, psychoterapeutka pracująca z osobami dorosłymi. Aktualnie w trakcie czteroletniej szkoły psychoterapii w podejściu humanistyczno-doświadczeniowym.

W Poradni zajmuje się wsparciem psychologicznym dzieci i rodziców objętych programem wczesnego wspomagania rozwoju, wsparciem rodziców w ich potrzebach oraz terapią dorosłych.

Posiadam interdyscyplinarne doświadczenie, które zdobywałam podczas pracy w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Konstancinie, w szpitalu psychiatrycznym w Pruszkowie, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolu integracyjnym, terapeutycznym oraz w Zespołach Wczesnego Wspomagania Rozwoju.

Praca z dziećmi z wyzwaniami neurorozwojowymi oraz wsparcie rodziców w ich osobistej drodze, stała się dla mnie inspiracją do rozwoju warsztatu psychoterapeutycznego. Pracuję z dorosłymi oraz z dziećmi, doceniając wagę zależności pomiędzy jednymi a drugimi. Terapia to dla mnie proces, w trakcie którego człowiek, w bezpiecznej relacji z terapeutą, przygląda się swoim przeżyciom, docierając do ich źródeł oraz znaczeń. Porusza mnie towarzyszenie ludziom w ich wyjątkowej drodze do poznawania siebie.

W Poradni pracuję z osobami dorosłymi, z Rodzicami dzieci z wyzwaniami neurorozwojowymi. Konsultuję również małe dzieci, do 2-go roku życia, pod kątem trudności w obszarze SI, kładąc nacisk na pracę w diadzie rodzic - dziecko.

Zajmuje się również diagnozą i terapią integracji sensorycznej dzieci, także najmłodszych, obciążonych wywiadem okołoporodowym, nadpobudliwych, nadruchliwych, z trudnościami emocjonalnymi i zaburzeniami zachowania wynikającymi z zaburzeń przetwarzania sensorycznego. Pracuje również z dziećmi starszymi z zaburzeniami koncentracji uwagi, z trudnościami w nauce, z grup ryzyka - zagrożonych dysleksją, dysgrafią, a także z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (rozwój w spektrum autyzmu).